فیلتراسیون آب آکواریوم

فیلتراسیون آب آکواریوم

فیلتراسیون آب آکواریوم

شما به یک فیلتر در آکواریوم خود نیاز دارید تا مواد غذایی اضافی، مواد شیمیایی خطرناک، مواد آلی در حال پوسیدگی و مواد زائد دیسکس را از آب خارج کند.

اگر فضولات و سایر مواد زائد ماهی خارج نشوند، مواد سمی با غلظت بالایی تشکیل می‌شوند و تمایل دارند دیسکس یا ماهی‌ های دیگر را مسموم کنند.

مراحل اولیه این استرس آمونیاکی نامیده می شود هنگامی که مخرب تر می شود، به مسمومیت آمونیاک تبدیل می شود. زمانی که ضایعات ماهی و مواد غذایی فاسد شده در آب شناور بماند، باعث کدر شدن آب آکواریوم می شود.

توجه: فیلتر کردن مخزن شما باید شامل فیلتر های بیولوژیکی، مکانیکی و شیمیایی باشد. من سه مورد از آنها را در مراحل فرآیند راه اندازی آکواریوم در زیر مورد بحث قرار خواهم داد.

سه نوع سیستم فیلتراسیون وجود دارد که عبارتند از:

  • بیولوژیکی.
  • مکانیک.
  • مواد شیمیایی.

با فیلتراسیون مکانیکی، آب شما شفاف تر است، با فیلتراسیون بیولوژیکی، آب شما ایمن تر است و با مخزن فیلتر شیمیایی، آب شما عاری از ناخالصی است.

بهترین انتخاب برای آکواریوم ماهی دیسکس داشتن یک فیلتر آب است که همه کارها را انجام می دهد که به نظر من فیلتر کنستر است.

فیلتراسیون آب آکواریوم

فیلتر قوطی قوی است ، به دلیل فیلتراسیون بیولوژیکی و شیمیایی، مواد تشکیل دهنده آب را سالم نگه می دارد و از آنجایی که ماهی دیسکس بر خلاف سایر گونه های آب شیرین ماهی بسیار حساسی است، برای سالیان متمادی برای زنده ماندن سالم به کیفیت آب نیاز دارد.

فیلتراسیون آب آکواریوم مدل کنستر نیز انواع مکانیکی/قدرت متفاوتی دارند (نرخ سرعت جریان) که برای هر اندازه آکواریوم مناسب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *